Sunday 3 June 2012

Hi Goat Susu Kambing - free delivery in Lembah Klang area

Hi Goat Susu Kambing


Testimoni dari saya sendiri sebagai pengguna Hi-Goat : Saya telah mengamalkan meminum susu kambing semenjak hamil 8 bulan sehingga sekarang. Alhamdulillah, dengan izin Allah, anak yang dilahirkan tak kena penyakit kuning langsung dan beratnya 3.76 kg. Saya juga pada ketika itu masih lagi menyusukan anak pertama saya sehinggalah kandungan saya berusia 9 bulan. Tapi dengan meminum susu kambing, saya dapat menghilangkan kelesuan dan keletihan akibat menyusukan anak semasa mengandung. Saya juga mengalami masalah gastrik yang agak teruk ketika mengandung di mana doktor menasihatkan saya supaya tidak boleh memakan cili langsung dan minum kopi atau teh. Jika tidak, saya akan mengalami masalah sakit ulu hati dan angin yang mengganggu kesihatan saya. Sekarang setelah mengamalkan meminum susu kambing setiap hari, alhamdulillah saya dah boleh makan pedas semula dan minum kopi atau teh tanpa rasa angin.


Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Hi Goat susu kambing, anda boleh mendapatkannya dari kedai di sekitar Giant atau kedai jamu; ataupun anda boleh order dari saya jika anda berada di sekitar kawasan Lembah Kelang.


Penghantaran ke rumah / pejabat anda adalah percuma. Untuk order sila emailkan kepada email kami zakq.innovations@gmail.com.


Ikhlas,


Zakq Innovations

No comments:

Post a Comment